Kapcsolat

16 ponton

országszerte

Kapcsolat
Központ

Központ

Központi elérhetőségeink

Cím: 1082 Budapest, Baross utca 1.
Postacím: 1392 Budapest, Pf.: 266
Tel.: 06 20 620 4800
E-mail: info@moneyandmore.hu

Irodák

Irodák

Irodáink elérhetőségei

A Money & More jelenleg is az egész országra kiterjedő hálózattal rendelkezik: 16 ponton vagyunk jelen Magyarországon, 276 tanácsadónk több, mint 30 000 ügyfél mindennapi pénzügyi döntéseit segíti.

Ismerje meg irodáink elérhetőségét!

Irodáink

  • 5600 Békéscsaba, Andrássy út 51.
  • 1082 Budapest, Baross utca 1.
  • 1138 Budapest, Madarász u. 47-49.
  • 2700 Cegléd, Kossuth tér 4.
  • 4026 Debrecen, Füredi u. 76.
  • 7200 Dombóvár, Hunyadi tér 27.
  • 2500 Esztergom, Arany János u. 12.
  • 9024 Győr, Hunyadi u. 14. (I.em.)
  • 5700 Gyula, Nagyváradi út 54.
  • 7400 Kaposvár, Ady Endre út 12-14.
  • 8360 Keszthely, Rákóczi tér 20.
  • 3530 Miskolc, Rákóczi út 13.
  • 4400 Nyíregyháza, Eperjes u. 4.
  • 7623 Pécs, Szabadság u. 34.
  • 8600 Siófok, Fő tér 9.
  • 6726 Szeged, Alsó kikötő sor 11.
  • 6722 Szeged, Attila u. 17-19.
  • 6722 Szeged, Jósika u. 34.
  • 5000 Szolnok, Szántó körút 83.
  • 7090 Tamási, Szabadság u. 17.
  • 2112 Veresegyház, Fő út 35.
  • 8200 Veszprém, Ádám Iván u. 2.
  • 8900 Zalaegerszeg, Kossuth Lajos u. 61-63.
Cégadatok

Cégadatok

Cégadatok

Money & More Pénzügyi Tanácsadó Zrt.
Székhely: 1082 Budapest, Baross utca 1.
Cégjegyzékszám:01-10-046364
Adószám: 14740974-4-42

Online vitarendezési platform

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.

A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.

Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.

Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr

A felhasználói útmutatók elérhetőek az online vitarendezési platform honlapján: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/